A megreformált SZKV-Klán Alapítói /Ojjektum, foRAVEr, N3o, Flamingsword/ egyhangúlag megegyeztek abban, hogy törvényeiket írásba kell foglalni, így megszületett ez a szabályzat. Az alapítók a szabályokat közösen alkották és jóváhagyták, megsértésük a klánból való eltávolítást vonja maga után.

1./ Az alapítók joga és KÖTELESSÉGE a klánon belüli egyensúly és rend fenntartása, valamint warok szervezése.
Az alapítók minden egyes kérdést, ami felmerül a klánban szavazással döntik el, tartózkodásra nincs lehetőség.
o Amennyiben a szavazás állása döntetlen az alapítók bevonhatják a szavazásba a játékosokat, illetve a tiszteletbeli klántagokat.
o Ha itt is döntetlen állás alakul ki akkor a döntés a Klánvezéren múlik akinek a feladata csupán az ilyen módon kialakult vitás kérdésben merül ki, semmilyen plusz joga, feladata nincs.
A játékosok klánba való belépésének, illetve a klánból való kirúgásának szabályozása.
o A klánba való bekerülés alapkövetelménye hogy a négy alapítóból eggyel játsszon a játékos, aki felvételt kíván nyerni, továbbá még két alapítónak jelen kell lennie a küzdelemnél. A meghatározott körű [10] meccs után az alapítók szavazással döntenek arról, hogy a játékos bekerüljön-e a klánba vagy se.
o A klánból való kiszavazás esetén, ha azt akár alapító akár játékos kívánja, az alapítók döntenek. Az alapítók tanácsa csak abban az esetben köteles foglalkozni a kiszavazási kéréssel, ha az indokolt. [Nem lehet személyes indokkal valakinek a kiszavazását kérni]
Ojjektum plusz feladata a klán honlapjának a felügyelete, korszerűsítése és rendben tartása.
A war időpontját a http://retech.servegame.com mirc-szerverén a war időpontja előtt minimum 4 nappal jeleznie kell, az időpont a topicba írásával.
o A warról csak megfelelő indokkal lehet hiányozni, amennyiben a létszám meghaladja a waron játszó játékosok számát az alapítók döntenek, hogy kik játszanak a waron.

Ezen dokumentum elavult, de az új hamarosan ki fog kerülni.